Merk Fryslân is in oktober gestart met de marketing van Friesland en de Wadden, als opvolger van Beleef Friesland. Achter de schermen wordt er hard gewerkt om de organisatie op te bouwen. Op 1 mei 2015 is de website Friesland.nl live gegaan en op dit moment zijn ze bezig met de uistraling (het logo en de positionering). In andere delen van Friesland is Merk Fryslân in gesprek met de gemeenten om in navolging van Noordoost Friesland, de samenwerking met de regio op te starten en hiervoor regiomarketeers (zeg maar SPINNEN) te werven.

Uitvoerende werkzaamheden
Met persberichten en persreizen is Friesland en haar regio’s actief op de kaart gezet afgelopen tijd. Verder worden er een paar beursbezoeken geregeld gedurende het jaar, o.a. Boot Düsseldorf, de Vakantiesalon Vlaanderen en de 50+ beurs.

Voor deze laatste beurs zoekt Merk Fryslân arrangementen. Ondernemers kunnen kosteloos aan een folder deelnemen. Klik op deze link voor meer informatie.

Op het gebied van zakelijk toerisme heeft Merk Fryslân ook niet stilgezeten. In de congres- en evenementenmarkt zijn meters gemaakt. Friesland heeft het publiek o.a. verrast op de dag van het  Evenement. Daarnaast was de provincie aanwezig op de EIBTM in Barcelona (vanuit de samenwerking Holland North).

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s